Un nou concept de magazin: DOMOenjoy

Articol scris de Dan Serbanescu

Cu toate ca odata cu generalizarea internetului in casele oamenilor procesul de cumparare al unui produs electrocasnic sau electronic incepe de regula online, inca nu a disparut, si foarte probabil nici nu va disparea prea curand, nevoia oamenior de a vedea si inspecta produsul fizic, inainte de achizitie. Este o experienta necesara pentru fiecare dintre noi, chiar daca, pana la urma, achizitia o vei face online, profitand de tot felul de reduceri si promotii si de preturile mai mici. Cu totii avem nevoia de a simti pe ce anume urmeaza sa ne dam banii, asa ca spatiile comerciale puse la dispozitie de retaileri vor continua sa fie relevante mult timp de acum inainte, chiar si intr-o epoca in care poti cumpara orice cu ajutorul computerului de acasa.

DOMO este un retailer care a inteles foarte bine aceste nevoi profund umane, motiv pentru care a simtit nevoia de a aduce ceva nou experientei de cumparare pentru clientii sai, venind cu un nou concept inovator de retail, DOMOenjoy. Reputatul retailer detine deja o vasta retea de magazine in toata tara, insa DOMOenjoy, deschis inaintea Sarbatorilor de iarna in centrul comercial Baneasa Shopping City, ofera o experienta aparte. Magazinul dispune de o locatie strategica, la etajul 2 deasupra food court-ului, desfasurandu-se pe un spatiu generos de nu mai putin de 2500mp, iar impartirea acestuia pe segmente de entertainment a permis o noua abordare a conceptului de retail.

Suprafata generoasa a magazinului a permis nu doar un spatiu mai mare intre rafturi, ceea ce sporeste confortul clientilor si induce o senzatie generala de relaxare, ci si o foarte buna organizare pe sectiuni a produselor, care acopera toate nevoile potentiale ale clientilor. De la cele mai noi albume ale cantaretului preferat la cele mai noi aparitii pe Blu-ray, de la diverse cabluri necesare, la cele mai performante componente de computer sau cele mai avansate laptopuri, DOMOenjoy ofera un intreg univers de tehnologie si gadgeturi. Insa dincolo de cele mai noi electronice ale momentului, care de altfel formeaza si oferta preponderenta a magazinului, clientii pot beneficia si de o generoasa oferta de electrocasnice, cu un accent special pe produse cu un design deosebit.

Magazinul are zone interactive, insule dedicate brandurilor, display-uri si tehnologii de informare si cautare de ultima generatie, insa pastreaza traditiile retailului european de electronice, bazat pe multibrand. Exista o scena dedicata pentru evenimente si lansari de produse, si un coffee shop pentru relaxare, ca un adevarat magazin de destinatie pentru toata familia. Cei mici vor fi in special incantati de sectiunile dedicate lor, jucariile ocupand o pondere insemnata in spatiul de expunere.

DOMOenjoy este o experienta deosebit de placuta pentru orice consumator modern, care, pe langa prudenta si planificarea cheltuielilor, manifesta un standard ridicat pentru calitatea serviciilor si produselor.

„In aceste vremuri schimbatoare suntem in proces de redefinire al  conceptul de retail si al formatului de magazin, si trebuie sa ne reinventam in fiecare zi pentru supravietuire. In acest nou magazin sunt reflectate toate schimbarile petrecute in sectorul nostru in ultimii ani. Cel mai performant si mai admirat centru comercial din Romania, Baneasa Shopping City era si cel mai indreptatit sa aiba in incinta sa, pentru prima data, noul concept DOMOenjoy, acest univers de tehnologie si gadgeturi, care va preferat si apreciat cu siguranta de multi consumatori”, declara la lansare Lorand Szarvadi – CEO Domo Retail.

Tot la lansare am aflat ca reteaua DOMO numara in prezent 126 de magazine si este in plin proces de extindere si optimizare. In pofida crizei, DOMO merge pe ideea deschiderii de magazine de suprafata mare, nu doar in Bucuresti, ci si in orase precum Oradea, Constanta, Craiova, Botosani, Pitesti si Sibiu, toate magazinele avand suprafete de peste 2000 mp, in locatii exceptionale.

DOMO Retail este unul din cei mai importanti jucatori din retailul specializat in electrocasnice, electronice, IT si telecom, incheind anul 2010 cu o cifra de afaceri de 180 milioane de euro.

Ati fost in Domo Enjoy pana acum ?

  • Nu (81%, 25 Votes)
  • Da (19%, 6 Votes)

Total Voters: 31

Loading ... Loading ...


Top postari Dan Serbanescu:
[latestbyauthor]

11 thoughts on “Un nou concept de magazin: DOMOenjoy

  1. Super. Imi place noul concept :)
    Totusi in ultima poza e cam mult roz. Ca baiat m-as simti intr-un magazin de fete. Mai bine pastrati paleta lui DO si MO, in locurile astea generice (pentru ambele sexe).

    • Pentru ca m-a sabotat Mo! Eu i-am dat lui Dan sa puna pe blog si poza din zona Samsung. Stii cum arata ?? Foarte man like!! Pana reusesc sa o cad pe Mo pe coada, te invit in Baneasa la Domo Enjoy. Promiti ca te intorci sa imi zici live cum ti s-a parut ?

    • @DO Da am vazut poza cu zona Samsung, acolo as sta toata ziua (si sa facem scandal tehnologic) :))
      Din pacate nu locuiesc prea aproape de Bucuresti, insa daca o sa am ocazia sa trec pe acolo, voi reveni cu o parere ;) Sper sa ma surprinda placut, caci nu sunt adeptul modei cu camasi (si alte bluze) roz :)

      PS: Am incercat sa dau reply la mesajul tau, dar nu se afisa butonul “Posteaza”, astfel am postat mesaj nou. Tot pe aceasta cale te anunt ca aveti ceva probleme de afisare a site-ului pe rezolutia 1024×768 (testat pe Firefox 10 si IE 8), de ex., benzile verzi din sidebar sunt deplasate.
      Mult succes!

      • Cred ca o sa-ti placa atmosfera magazinului, mult mai degajata si cu spatii mai ample decat in alte parti. Cat despre problemele de afisare a site-ului, merci de atentionare, vom incerca sa optimizam aspectul si pentru rezolutii mai mici. Toate cele bune!

  2. Pingback: competitie domo enjoy

  3. Pingback: Samsung T27A950EX, monitor, 3D, FullHD, televizor, ochelari Active 3D

  4. Pingback: Domo Enjoy, Domo, Sony, Domo&Sony, Flash Mob, Baneasa Shopping City

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


5 − = 3


*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current month ye@r day *